FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Meldifestivalen (Kvalificerer sig til Andra Chancen)

• 01
    CDbjerg
    den 11 februari 2017 21:41

Dette er lidt af et langskud, men der er et eller andet der siger mig at Roger Pantare kan overraske og klemme sig videre til Andra Chancen.

Jeg har hele dagen lyttet til sangene. Der er udgivet 1 minut af studioversionen, og 30 sekunder af prøven på alle sangene.

7 sange synges, heraf går nr. 1 og 2 til finalen og 3 og 4 går til Andra Chancen, mens de 3 sidste ryger ud.

Jeg er ret sikker på Mariette Hansson tager den ene af finalepladserne, og er i tvivl om Benjamin Ingrosso eller Lisa Ajax tager den sidste plads, men de kan også floppe. Benjamin Ingrossos sang er ikke lige mig, men han vil formentlig score en masse pigestemmer, og desuden synger han sidst. Lisa Ajax synger "Who Gives A Fuck" og det kan være det trækker noget ned ved det ældre publikum.

Gruppen Dismissed skal synge Rock, og jeg tror faktisk at de kommer til Andra Chancen, sangen er fin og sceneshowet ser fin ud.

De to Etzia og Allywan er håbløst ringe!

Roger Pantare kan risikere at ende på sidstepladsen, han er ihvertfald Unibets favorit og han var egentlig også min, men efter at have set og hørt klip fra hans sang er jeg overrasket. Han synger godt, scenen ser fin ud og der lyder til at være en god opbygning i sangen.

Jeg synes Unibet er for hårde ved Roger Pantare, og at odds 15 på han overrasker og napper en tur i Andra Chancen er noget for meget. Der er ihvertfald i mine ører to sange der er markant ringere end hans, og er folk ikke til Dismissed som synger Rock, eller at Lisa Ajax synger fuck, så er der hul til Roger Pantare.

På Wiwiblogs roser deres skribenter Roger Pantare, og mener han kan overraske. Flere fans er også ret overraskede over sangen og spår den også gode chancer.

"Assuming he builds upward rather than nodding to the horrific pop-drop trend of 2016, this could be a huge surprise. This is an older artist schooling the young ones on how to be epic."

På SVT.se er der en afstemning. Her topper Mariette foran Benjamin og Lisa Ajax. På en delt 4/5. plads kommer Roger Pantare og Dismissed med begge 7 %.

Hør sangene og se afstemningen her:

http://www.svt.se/melodifestivalen/smygtitta-pa-bidragen-i-malmo-deltavling-tva-i-melodifestivalen-2017

Jeg synes dette spil er 1 unit værd og prøver de odds 15 på Unibet som jeg synes er ret så højt.

Held og lykke og lykke til dem der følger.

CDbjerg..

• Svara
  • 02
    CDbjerg
    den 11 februari 2017 21:41

Roger gjorde det flot, men måtte nøjes med 5. Pladsen. Vi var cm fra odds 15.

CDbjerg..

• Svara