FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Meldifestivalen (Kvalificerer sig til Andra Chancen)

• 01
    CDbjerg
    den 11 februari 2017 21:44

Det absolut sidste spil på semifnale 2 ved Melodifestivalen i Sverige. Dette spil går på at Lisa Ajax ryger til Andra Chancen, hvilket betyder at hun skal blive nr. 3-4 af de 7 deltagere i aften.

Der er netop blevet udgivet 2,30 minutter af alle aftenens sange, og det bliver mere og mere klart hvem der skal indtage de forskellige placeringer.

Mariette er stensikker på at gå til finalen og Benjamin Ingrosso er også pænt sikker.

Derefter er der et felt på 3 som skal dyste om de 2 pladser til Andra Chancen. Dette er Lisa Ajax, Dismissed og Roger Pantare.

Lisa Ajax er den lille søde/smukke pige, men hun er knap så sød mere, for hun synger fuck mange gange i denne sang. Jeg er ligeglad med hvad hun synger, men det er alle andre ikke. Det vil helt sikkert tage en del stemmer fra hende. Dog bør hun få nok til at komme i Andra Chancen.

Dismissed er en blød rockgruppe. Ud fra det jeg havde set og hørt indtil nu havde jeg egentlig dem som ret sikre på at gå til Andra Chancen, men jeg blev lidt skuffet da jeg hørte den næsten fulde sang. Stensikre er de ihvertfald ikke.

Roger Pantare har jeg allerede analyse på kan overraske og gå til Andra Chancen. Den ældre herre synger på svensk og sangen er vildt god og over mine forventninger. Spurgte du mig lige nu ville han tage en plads til Andra Chancen, men det er ikke sikkert de unge seere er så vilde med den "gamle" mand. Jeg har analyse på han går til Andra Chancen til odds 15, nu odds 3,75, så hans chancer er blevet betragtelig større de sidste dage.

Etzia og Allywan ser jeg ikke have ret store chancer andet end at blive nr. 6 og 7. :)

Mit bud på hvad sker i aften:

1. Mariette
    2. Benjamin Ingrosso
    3. Lisa Ajax
    4. Dismissed/Roger Pontare
    5.Roger Pontare/Dismissed
    6.Etzia
    7. Allywan

Igår ved sidste prøve stemte de folk der var der, her endte afstemningen således:

1. Mariette – “A Million Years” 30.2 % (210 votes)
    2. Benjamin Ingrosso – “Good Lovin'” 29.7 % (206 votes)
    3. Lisa Ajax – “I Don’t Give A” 21.2 % (147 votes)
    4. Dismissed – “Hearts Align” 7.6 % (53 votes)
    5. Roger Pontare – “Himmel och hav” 5.3% (37 votes)
    6. Etzia – “Up” 4.3% (30 votes)
    7. Allyawan – “Vart har du vart” 1.7% (12 votes)

Altså en solid 3. plads til Lisa Ajax. I sidste uge ramte denne forprøve helt præcis.

Jeg satser 4 units på at Lisa Ajax går til Andra Chancen til odds 1,50 på Bet365.

Husk du kan se showet på SVT1 kl. 20.00 i aften. :)

Held og lykke til dem der følger.

CDbjerg..

• Svara
  • 02
    CDbjerg
    den 11 februari 2017 21:44

Lisa gik til Andra Chancen og 4/5 spil gik hjem.

CDbjerg..

• Svara
Pinnacle Sports Soccer betting