FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Melodifestivalen (Kvalificerer sig til finalen)

• 01
    CDbjerg
    den 10 februari 2017 23:50

Jeg bliver nød til at smide dette tip op da Bet365 sover i timen. Der har netop været afsluttende prøve og her er 695 personer der har stemt og der er to klare vindere.

2. semifinale afholdes i Malmø. De to bedste går direkte til finalen, og nr. 3 og 4 går til Andra Chancen. Dette spil er på en af de direkte pladser, så Benjamin skal have en 1-2 plads.

Jeg har lavet tip på at Mariette Hansson går til finalen, og det er der vidst ikke den store tvil om mere. Hun vinder samtlige afsteminger.

Den sidste plads har jeg været i tvivl om gik til netop Benjamin Ingrosso eller Lisa Ajax, men det ser ud til at førstnævnte flødedreng vinder den. Jeg er nok mest til Lisa Ajaxs sang, men kan lige forestille mig de mange unge piger der vil stemme på den flotte fyr.

Benjamin synger også sidst af de 7 sange, en stor fordel. Normalt ligger de svenske arrangørrer altid de bedste sange til sidst i semifinalerne.

Ved fredag aftens sidste prøve stemte 695 personer og stemmerne var som følgende:

Mariette - A million years 210 röster 30,2 %
    Benjamin Ingrosso - Good lovin' 206 röster 29,7 %
    Lisa Ajax - I don't give a 147 röster 21,2 %
    Dismissed - Hearts align 53 röster 7,6 %
    Roger Pontare - Himmel & Hav 37 röster 5,3 %
    Etzia - Up 30 röster 4,3 %
    Allyawan - Vart har du vart 12 röster 1,7 %

Tæt løb i toppen og det linger en sikker sejr til Mariette og Benjamin. I sidste uge ramte denne sidste publikumsafstemning helt plet med hvem der gik videre og blev sidst.

Bet365 har ikke haft justeret deres odds. Unibet har haft lukket for spil, og de har odds 1,12 på Mariette går videre og 1,15 på Benjamin Ingrosso.

Derfor er er odds 1,44 på at Benjamin Ingrosso går til finalen et glimrende odds, og jeg satser 4 units.

Du kan se showet på SVT1 lørdag kl. 20.00.

Held og lykke til dem der følger.

CDbjerg..

• Svara
    • 02
      CDbjerg
      den 10 februari 2017 23:50

Hør 1 minut af Benjamin Ingrossos sang her:

https://www.youtube.com/watch?v=O0iUoehNOJM

Se/hør 30 sekunder af torsdagens prøve her:

https://www.youtube.com/watch?v=uLtWzqeN0Tk

CDbjerg..

• Svara