FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Melodifestivalen (Kvalificerer sig til finalen)

• 01
    CDbjerg
    den 11 februari 2017 21:40

Det er blevet tid til den anden semifinale ved Melodifestivalen i Sverige. Denne afholdes i Malmø, og igen er der et par sange der skiller sig ret meget ud fra de andre.

Der er netop udgivet 1 minut af sangene, samt 30 sekunders klip fra prøvene der lige er afholdt.

Der har været store forventninger til Mariette Hansson som også også deltog ved Melodifestivalen i 2015, året hvor Måns Zelmerløw vandt. Mariette Hansson blev nummer 3. og hun har meldt ud at hun i år går efter sejren, men det gør alle vel. :)

Sangen Mariette Hansson skal synge hedder "A Million Years", og er en typisk svensk popsang.

Jeg synes den lyder rigtig godt, og tror faktisk hun kan ende med at få en god placering hvis hun ender i finalen, men der dog stadig mange sange man ikke har hørt endnu.

For mig at se har Mariette Hansson den bedste sang i denne semifinale, men Lisa Ajax der også deltog sidste har gør det fint, desuden er hun ret populær i Sverige. Den sidste jeg tror der skal slås med om de to direkte billetter der er på spil er Benjamin Ingrosso. Han er den flotte flødedreng, der nok skal score massevis af stemmer fra de unge piger, desuden skal han synge som sidst af de 7 sange, dette er en kæmpe fordel. De har for vane at ligge de bedste sange sidst i disse semifinaler i Sverige.

Jeg har ikke helt gjort op med mig selv hvem der går direkte videre sammen med Mariette Hansson endnu, men jeg tror det bliver en af de to ovennævnte. Jeg skal lige se klip fra de to andres liveperformance.

Hør 1 miniut af Mariettes sang samt 30 sekunder af hendes liveperformance her:

http://wiwibloggs.com/2017/02/09/melodifestivalen-2017-second-semi-final-rehearsal-clips-and-reviews/172616/

Unibet har 1,55 på at Mariette Hansson ryger direkte i finalen, og dette odds synes jeg er ganske fint. På Betfair udbydes der 1,39 og så skal der fratrækkes kommission.

Jeg smider 5 units efter at Mariette kvalificerer sig til finalen. Er tæt på 6 units.

Showet kan ses direkte på SVT1 kl. 20.00 på lørdag hvis det lyster en. :)

Held og lykke til dem der følger.

CDbjerg..

• Svara
  • 02
    CDbjerg
    den 11 februari 2017 21:40

Mariette gik stensikkert videre til finalen.

CDbjerg..

• Svara