FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Melodifestivalen (Sidsteplads i 2. Semifinale.)

• 01
    CDbjerg
    den 11 februari 2017 21:42

Nå, jeg bliver simpelthen nød til prøve hvem der slutter sidst ved 2. semifinale ved Melodifestivalen som afholdes i Malmø.

Jeg har hele tiden haft Allywan som favortit, ihvertfald efter jeg hørte 1 min af sangen igår og så 30 sekunder af prøven den fra torsdag.

Der er 4 sange jeg ikke kan se i nærheden af sidstepladsen, så skal de ihvertfald være fulde i Sverige, men hvem ved for i sidste uge gik der noget crap videre, men det var dog forventet. :)

Mariette Hansson og Benjamin Ingrosso ligner de to der går direkte til finalen, og så er det imellem Lisa Ajax, Dismissed og Roger Pontare om de to billetter til Andra Chancen.

Roger Pantare synes jeg ligner en der kan overraske, og han ligger omkring 4-5 pladsen. Læs evt mit lille forsøg på han napper en billet til Andra Chancen.

De to sidste deltagere er Etzia, det er vel egentlig et ok nummer, og så alligvel ringe. Etzia har en ret dyb stemme, og hører man sangen uden at se hende så kan man godt tro det er en mand.

Allywan rapper på svensk, og det lyder som bliver en gammel hankat trukket i halen. Det er helt forfærdeligt.

Hør 1 min. af sangen her:

https://www.youtube.com/watch?v=TlaU-cuYLkY

Se/hør 30 sekunder af Allywan live fra prøven torsdag her:

https://www.youtube.com/watch?v=xwkxbwhgfs8

Kigger man på youtube er Allywan sammen med Etzia dem der har fået mindst besøg med knap 1200. Roger Pantare har hagt 2100 besøg.

Der er lige to prikker over iet mere!

Den ene er at der er stemt på den anerkendte ESC-side Wiwiblogs. Her har Allywan fået 29 stemmer af 1468, og det er en klar sidsteplads.

Det sidste store argument er at der har været prøve her til aften ved den sidste prøve i Malmø.

Her har 695 personer stemt, og i sidste uge var dette resultat det som blev det endelige resultat lørdag aften.

Allywan fik sølle 12 stemmer ud af 695 personer.

Mariette - A million years 210 röster 30,2 %
    Benjamin Ingrosso - Good lovin' 206 röster 29,7 %
    Lisa Ajax - I don't give a 147 röster 21,2 %
    Dismissed - Hearts align 53 röster 7,6 %
    Roger Pontare - Himmel & Hav 37 röster 5,3 %
    Etzia - Up 30 röster 4,3 %
    Allyawan - Vart har du vart 12 röster 1,7 %
    Totalt deltog 695 personer.

Stemmerne i aften har gjort at jeg satser 4 units på at Allywan slutter sidst til odds 1,83 hos Bet365.

Du kan se showet lørdag kl. 20.00 på SVT1.

Held og lykke til dem der følger.

CDbjerg..

• Svara
  • 02
    CDbjerg
    den 11 februari 2017 21:42

Allywan var pivringe og fik en fuldt fortjent sidsteplads!

CDbjerg..

• Svara
Pinnacle Sports Soccer betting